0

KEEP CALM and GO SHOPPING !




Yıllardır annemden düzenli aralıklar ile "almanın sonu yok evlaaaadım!" uyarısını alıp durdum. Ama tam da onun dediği gibi sonu yoooook işte nasıl bitireyim ! :)
Bakınız bir alışverişkolik daima davranışı üzerine geçerli bir sebep sunar örneği :)

Mevsimlerin kafasının karıştığı şu günlerde bir sabah kızgın kumlardan serin sulara atlarken bir sonraki sabah kalorifer yanıyor mu diye elle çaktırmadan yoklar olduk . Boogünlerde yağmur var İstanbul'da ve ben hiçbirzaman yağmur insanı olmadım! "Yağmur yağsada şöyle otursam pencere önüne elimde kahvemle" fikri benim antiromantik bünyeme oldukça ağır. Bu yüzden madem yağmur var şehirde o zaman biz şehirlilerin sığınaklarına koşmak lazım ;"AVM"lere :)

Boogün tam da bunu yaptım, hem yağmurdan korundum :P hem de havadaki karanlığı geride bırakıp içimi aydınlattım ( içi aydınlatırken bütçeyi kararttık ama canımız sağolsun)

Malum, işten yeni ayrılmış evde yaşam görgüsüzü bir insan olarak aklım fikrim sürekli evde , hergün bir yerine girip aklımda dekorasyon fikirleri ,uzun alışveriş listeleri dolanıp duruyorum.
Boogün hayatımda bir ilk gerçekleştirdim , avmdeki ilk duraklarım tabak çabak çarşaf havlu mağazaları oldu. Tüm bu ziyaretlerimin sonucunda English Home'dan oldukça mutlu ayrıldım :) Bu aralar göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim. Markanın fiyatları ilk açıldığı döneme  kıyasla oldukça düşmüş ,üstelik artık internetten de sipariş verebiliyorsunuz. Ancak mağazada kesinlikle çok daha fazla çeşit var bilginize.  http://www.englishhome.com.tr/ Ben neler aldım ;






































1: Oldum olası havlulara bayılırım.Neredeyse gün aşırı değiştiririm.Hem banyoya görsellikleri ile kattıkları keyif hem de mis kokuları ile benim cazibelilerim :)
2:Aksesuarsız olmaz! Yıllardır kaç tane aldım bilmiyorum.Sürekli değiştiririm, balığı görünce de dayanamadım.
3:Bu kadar havluya banyodaki askılar yetmeyince bu şahane ferforje havluluk tam hayalimdeki parça oldu!
4:Dönme dolap ! İstinasız her kadının kalbini çalan çapkını sen al cupcakelik yap bir de pembe yap! İlk görüşte aşk gel sepete :)
5:Amerikan servisler yemeğin tadını arttırır benim için.Bu keten güzelleri görünce dayanamadım.4 farklı rengini birden kucakladım.
6:Bu aralar hem sağlıklı beslenme hem de yeni lezzetler deneme nedeniyle oldukça fazla mutfakta zaman geçiriyorum.Günün menüsü üzerimde olmasın diye bu retro kız ile hemen samimi olduk :)
7:Pembe en sevdiğim renklerden biridir ( hiç belli olmuyor dimi) Ama sadece aksesuarlarda neredeyse çok az pembe giyerim.Pembe panjurlu evim olmadı bari pembe mutfağım olsun istedim bu tatlı mı tatlı altı kaydırmaz halıyı kaptım geldim.Fiyatı kendisinden tatlı 49.90 TL
8:Bu kadar pembe bana bile fazla geldi haklısınız ama bu minnak öyle hüzünlü bakarken bana onsuz alışverişi tamamlamam mümkün değildi :)

Tüm bu yeni kızlarla eve gelindi hemen hepsinin hakkı verildi !
Pembenin verdiği mutluluk yetmedi bünye akşamüstü tatlı tatlı diye söylenince yaptım en güzelinden diyet muzu muffinimi ve yulaflı atıştırmalıklarımı.Krize birebir bu şahane tarifler ve benim pişmişlerim aşağıda ;)






Boogün hava siyah gönlüm pembe bitti...

Yarın diğer alışveriş notları ile devam, pos aldı başıını gitti :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boogün, yazarın günlük yaşadıklarını sizlerle paylaştığı öneriler verdiği eğlenceli bir blog... İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır © -2014. Her Hakkı Saklıdır | Destek-Blogger

Blog Tasarım-Değmesin yağlı boya