0

YAZ IS COMING !

Kaldı şunun şurasında (Mayıs'ı sayma) 31 güncük !Aldı hepimizi bir telaş... Halimi gören Victoria meleklerinin yılsonu müsameresine katılıcam sanır !

Ama işte genetik kodlarımıza yazılmış bir kere , kadınsan güzel görünmek istersin, herkesler sana baksın, vay arkadaş desin istersin.Bunu saçınla başınla, tipinle, işinle,gücünle,giydiklerin yediklerinle ,yaptığın herşeyde istersin .

Bu sebeptendir son 2 ayımı verdim diyete bakıma:) 66.7 ile başladığım serüvene bugün 60 ile selam çaktım.Peki neler yaptım :

1- Bu Şeyda Coşkun bir harika dostum :) kadına ne derlerse desinler listelerini yapıyorum, araya eklemeler de yapıyorum hatta yürümüyorum da buna rağmen hayatımın en hızlı kilosunu veriyorum. Her sabah tartıya çıkmak için heyecanlandıran bir diyet bu çünkü hergün 300-500 gidiyor.

2- Telefona gelen msj ile ilgimi çeken Liv hospital yaz kampanyasında mikro plus denilen aletle tanıştım. Yıllardır gürgen güzeli kalın bacaklarla uğraşır dururum. Türlü türlü dvdler alındı (yapılmadı) , spor salonarında hocaların gözüne bir umut bakıldı ( uygulanmadı), tüm fırça krem kozmetik yağ bitki karışımları araştırıldı ( yarım bırakıldı) dı dı dı...Sonunda bu mikrocuğum bölgesel incelmeye destek oluyor denilince hadi Boo bi de bunu dene dedim . Boogün bitti 6. seans ve sonuçlar cidden inanılmaz ! benim gürgenler palamuta dönüyor gibi sanki :) ölçümlerde kalçadan 7 cm bazaktan 5cm gitmiş ! Kg vererek bunu destekledim tabi ama eskiden kgyu en son bacaktan verirdim !

Özetle Boogün ;

  • Şeydacığımın listelerine devam edip , listedeki yemekleri pişirdim
  • Liv hospital micro seansıma gittim
  • Bir karbonhidrat ve tatlı bağımlısı olarak özlediğim tatları acaba nasıl düşük kalorili üretebilirim diye araştırmalar yaptım.Diyetisyen Seçil Kenar'ı keşfettim fıstık ezmeli muzlu yulaflı atıştırmalığı yaptım. ( http://blog.secilkenar.com/ )
  • Fıstık ezmesi demişken işi abarttım :) Evde nasıl yapılır bu yaaa diyip bir de bunu yaptım :)tarifi çok basit, al fıstığı at rondoya, sıfır yağ, 1 çay kaşığı tuz , bir tatlı kaşığı pekmez ya da bal ekle karıştır ,bitti :)




Boogün'de böyle bitti...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boogün, yazarın günlük yaşadıklarını sizlerle paylaştığı öneriler verdiği eğlenceli bir blog... İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır © -2014. Her Hakkı Saklıdır | Destek-Blogger

Blog Tasarım-Değmesin yağlı boya