1

ORTAYA KARIŞIK !

BOOGÜN tam da böyle geçti ...
İçinde ne ararsan var :)

Sıkı bir hayvansever olarak kendimi bildim bileli evde hep köpeğim oldu. Şu anda bana eşlik eden kızım ise 9 yaşında bir boxer ...Onunla geçen her dakikanın bana verdiği hazzı çoğu insanda bulamıyorum :) Neyse hayvanseverlik hislerime bir ara gireceğim .Boogün onun için sipariş ettiğim tshirt ve bandanalar kargo ile geldi ve kızıma çoook yakıştı:) Uzun zamandır büyük ırklar için bu tip aksesuar arayışındaydım PETZA imdadıma yetişti. Hayvan sahibiyseniz, tavsiye ediyorum.Heryerde gördüklerinizden değil ürünleri, bi göz atabilirsiniz:)
http://www.petza.com.tr/




Hayvanlar demişken ilk defa bir apple store oynuna sardım sarmalandım bu aralar. İsmi HAYDAY ! Artık bir çiftlik sahibiyim ,ineklerim ,tavuklarım, domuzlarım, fırınım ,tarlam herşeyim var :) Oyalanmak için şiddetle tavsiye ediyorum. Grafikleri çok şeker, tek kötü yanı fırında pişirdiğim ekmek görüntüsü iştahımı arttırıyor :)))) Durumum bu kadar kötü !









Bugün aklımda hep tatil vardı ....Bunun sıcak havanın bastırması ile doğrudan ilişkisi olabilir...Geçen yaz şahane bir yazdı benim için. Kuşadası, Bodrum, Yunanistan, Paris ile devam etmişti.Bir ara bu seyahat ntolarıma da değineceğim :)Bu yaz napsak napsak nereye gitsek diye boogün blogları gezdim durdum.Henüz budur dediğim birşey olmadı ama kesin olacağını bildiğim şey BODRUM ! Onsuz yaz yaz değildir:) Bodrum yarime de bir ara değineceğim.

Boogün araya birkaç parazit konu girsede baharı içine çekmiş bünyem ' boşveeeer Boo, mevsim yaz, sağlığın yerinde, tadın damağında, yap kendine bi kahve bak mis kokuyor hayat ' dedi ve kendi tedavimi kendim ettim :)

Gün sonuna yaklaşırken geceleri seven Boo'nun keyif saatleri de yaklaşıyor.
Benim keyif'e dair birçok resmim var hepsi de olabildiğince sade basit...Zaten asıl keyif en yalın halinizde saklı değil mi? Örneğin tüm şehir sessizleşmiş ,saat gece yarısı 00:30, elimde soğuk ice tea şeftali , yanında vazgeçemediğim kötü dostum sigaram , bacaklar uzanmış sehbaya , sevdiceğim dalmış uykuya , ayağımın dibinde köpeğim önümde ya okuyacağım bir kitap bekliyor beni ya da bir dvd.Çıkıyorum uzaktan bakıyorum kendime sonra diyorum ki ÇOK ŞÜKÜR !

İşte yine tam bu anlarımdan birini paylaştığım  yeni favori dizim HANNIBAL! Dizi kan cinayet şiddetten çok tam bir felsefe klubü...Diyaloglar öyle güzel ve anlamlıki çoğu yeri başa sarıp tekrar tekrar izliyorum ve cümleleri sindiriyorum.Birşey izlerken birşey kazanmanın bulunmaz olduğu günlerde bu dizi beni çok iyi besledi .Açsanız deneyiniz:)













BOOGÜn'de böyle bitti...



1 yorum:

  1. hayday oynayan çok var çevremde
    hiç oynamadım, sanırım oynarsam alışkanlık yapar :))

    YanıtlaSil

Boogün, yazarın günlük yaşadıklarını sizlerle paylaştığı öneriler verdiği eğlenceli bir blog... İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır © -2014. Her Hakkı Saklıdır | Destek-Blogger

Blog Tasarım-Değmesin yağlı boya