3

Hayaldi GERÇEK Oldu !

Yaş 32, takriben 20 yaşımdan beri diyetteyim...baya "kronik diyet" hastalığım var :)
Hiçbirzaman şişko olmadım ama zayıfta olmadım, olamadım ! Balık etli türk motifli bir kadınım...
Arada zayıflığa giriş dersine başlıyorum hep sınıfta kalıyorum hooop gel çipuram gel dardanel tonum!

Birden fazla sebep var buna;
1-evet yemek yemeyi çok ama çok seviyorum
2-triodit hastasıyım metabolizmam karşısında kaplumbağa olimpiyat şampiyonu
2-tatlısız yaşayamıyorum, gecenin bir körü irmik helvası yapmışlığım var !
3-spordan nefret ederim, sedanterim
4-sabırsız insanım çabuk sıkılırım ya hemen ya hiçciyim diyeti hemen bırakırım
5-anne baba antepli,doğma büyüme izmirliyim ege antep mutfağında ben nasıl zayıflayayım
6-son 8 yılım masa başı işte geçti, üzerinde zaman geçirdiğim uzuvum aldı başını gitti
7-annemin 48 kiloluk geninden bana geçen yok
8-felsefem yemek yiyen insan güzel insan

dı,dı,dı...
artık hepsi geride kaldı:)

bu yolda denemediğim kaldı mı ?
1-zayıflama ilacı ! evet yaptım verdim fazlasını aldım
2-spor ! istikrarlı 2 ay yaptım sabah 6larda kalktım zayıflamak yerine kas yaptım
3-internet diyetlerinin deneği oldum,hep başarısız oldum
4-ünlü,ünsüz diyetisyenlere gittim ayda 3 kilo verme ile gerildim vazgeçtim

Son 2 ayda bu kadar yıldır yapamadığımı nasıl yaptım?
İlk postta da bahsetmiştim ŞEYDA COŞKUN listelerine ilave MİCRO PLUS aleti ile yaptım:)


Şeyda Coşkun'a kim ne derse desin, faydalı herşeyi yiyerek kısa sürede istediğimi bana verdi !
Zor mu , evet çok zor ama yapılamaz değil...Sağlıksız hiç değil ! Çünkü yemediğim sebze et meyve kalmıyor.Bu diyette en fazla motivasyonu tartının hergün eksilmesi veriyor. Tartıyı bu kadar sevdiğim bir dönem olmamıştı.Üstelik ben listelere %100 uymuyorum, yağsız denilsede yağ koyuyorum arada masum kaçamaklar yapıyorum.Bugünün sabah ve akşam öğünümde olanlar, bknz hiçte fena değiller :)

Bu süreçte bence en etkili yaptığım şey GÜNLÜK TUTMAK bknz resmi :) Hergün yüzleşmek bir kere otokontrole destek:) Yalan yok, kandırmak yok! benim Pinokyo bu mesajı veriyor bana :) Her sabah sonucu yazdığım sayfada duyduğum sevinci en son, ilkokulda ödevlerimi kontrol eden örtmenimin aferim yazıp yıldız koymasında yaşamıştım...Hala var mı bu ya :)

Efendim peki nereden bulurum bu listeleri? Çok basit webte kendini bu işe adamış kızlar dolu! Tüm listeleri toparlamışlar, sürekli takipteler,bilgi güncelliyorlar ve size sonsuz destek veriyorlar.Benim takip ettiğim kişi http://www.hayatimdiyet.com/. Bir göz atmanız da fayda var.İnanın ben 8 haftada yaptıysam siz hayli hayli yaparsınız ! En son bu KGyu ne zaman gördüm hatırlayamıyorum bile :)

Mikro plus konusunu ise ilk post "yaz is coming" te detaylı anlatmıştım. İlk paketin sonucunu söylüyorum, hazır olun ; 10 SEANSTA BACAKLARDA 6CM,BASENDE 9CM,POPODA 7 CM incelme ! İnanılmaz değil mi:)

Sizin için 8 haftalık sürecimi aşağıdaki gibi özetledim . Tabi önemli olan sonrası en zoru KORUMAK !
Benim kaldı 1.9 kilom , daha da durmam artık giderim 57'ye :)




Eeee 58.9 da olsa 58, 58dir benim için ! :)
Bu sonuç, anneyle kahve ve çikolatalı çilekle şereflendirilir mi ,edilir...
İçimizde açan çiçeklere destek eve ortancalar ile gelinir mi , gelinir...
Boogün de bitirilir :)

3 yorum:

  1. Tüm 'YAPMA' dediklerini 'YAP'a çevirerek yıllarca hatta iki çocuk sonrası dahi 54'ten asla uzaklaşamayan kilomu artırmak için bu diyeti kilo alma taktiği ilan ediyorum!..

    Kilon iyi demeyin..demeyin demeyin..

    Boy var çünkü..ha çok mu zayıfım yoo değilim..ama istediğim kiloda değilim,metabolizmam çok hızlı yerimde durduğum yok(bahsettiğim kediyi koşturmanın katkısı çok)tüm bunlar gıdayı enerjiye çeviriyor bende..

    Olmadı bu post şimdi..

    Nazar hani,şey..

    Allah korusun.

    Hayırlı kandiller :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgi Hanımmmmmmm
    kıskançlıktan çatlarım :)
    neler çekiyorum o kilolarda olayım diye :))))

    şaka bir yana hepimiz derdi ayrı size az geliyorsa 54 azdır
    akşam saatleri yapın helvaları tatlıları bak naısl alıyorsunuz kilo hehehe


    Doğru kendim ediyorum kendim buluyorum dimi:)
    neyse Allah korusun

    sevgiler ,

    YanıtlaSil

Boogün, yazarın günlük yaşadıklarını sizlerle paylaştığı öneriler verdiği eğlenceli bir blog... İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır © -2014. Her Hakkı Saklıdır | Destek-Blogger

Blog Tasarım-Değmesin yağlı boya