0

BOOGÜN "ASLINDA DÜN"




Haftasonu sabaha karşı boğazda bir kuruma , yutkunmada güçlük , eklemlerde "bizi hareket ettirrrrmeee" isyanı ile uyandım...Bu havada evet başardım ! Hasta oldum ...Söylentilere göre salgın varmış , aman dikkat ! Ben ,Boogün itibariyle iyileştim ( gibi...)

Günlük havadislerimize kaldığımız yerden devam ; Boogün'ün konusu dün...

Dün sabah 3 günlük karantina sürecime bir dur dedim ve attım kendimi sokaklara. Hastalığın surata yaptığı makyajı gören aynamın  "bana bu eziyeti yapma" haykırışından sonra , ilk istikamet kuaför ! :)


Kuaförümüzden ne kadar çok şey bekliyoruz aslında dimi ?
Ben bir kere iyi sonuç bekliyorum bu olmazsa olmaz , samimiyet bekliyorum ki saatlerce kaldığım yerde keyifli zaman geçireyim , saygı bekliyorum çünkü maalesef bu sektörde samimiyetiniz suistimal edilmeye çok müsait , iyi hizmet bekliyorum  ki her kadın kendini özel hissetmek ister tam da güzelleşirken olursa bu tadından yenmez , çok sıra beklemeyeyim istiyorum , salonda underground club müzikler çalmasın ,fön sesi ona eşlik etmesin ,kafam şişmesin istiyorum, kullanılan ürünler iyi marka olsun kafaya kimyasalı alıp hücre ölümü gerçekleşmesin istiyorum :) Kadınım işte istiyorum da istiyorum ! Benim kuaförüm bu isteklerimi %100 karşılamakla kalmıyor fazlasını veriyor ! Bahsi geçen mekan Hakan Köse. Orada benim bir Cemil'im var ki kendisi kuaförlükte zaten aşmış bitirmiş, dış güzelliği bırakıp iç güzelliğiniz için uğraşıyor. Verdiği öneriler ,sohbeti ,enerjisi ,güler yüzü sakinliği ayrı bir keyif benim için. Sonra Atalay'ım var ki herşeyimle o ilgilenir bu genç yaşta bu sindirmişlik bravo dedirtiyor. Aslında tüm ekip ayrı ayrı şahane. Yaşı 17 olan çırağın da , 40 olan ustanın da tavrı duruşu konuşması aynı...Her kadın Hakan Köse'ye bir kere olsa da gitmeli dediğim bu keyfi tatmalı:)
Kötü alışkanlığımdan dolayı ( sigara ) içinde kaplumbağlar dolaşan güzel bahçelerinde boyamızı yaparken ,diyetteyim diye  bana meyve tabağı hazırlamaları sadece bir kaç ufak detay :) Ha bir de magazin sever bünyeniz varsa burası flaş flaş az sonra magazin programı:) Dört bir tarafınız ünlü. Misal dün gördüklerim Çağla Şıkel; tarifi yok kendisi uzaylı bence kusursuz , Farah Zeynep Abdullah; su gibi, bir avuç suratı var minnak bir güzel, Ayşe Hatun Önal ; kadın hep cool hep robotik ama güzel, Şebnem Dönmez; yaşlanmıyor yaş alıyor aldıkça da maşallah valla kıskandırır :)
Dünkü keyfimden azcık ;


Kuaför görevi tamamlandıysa, sıra bir kadının 2. önemli ilacı alışverişeeee ( genelleme yaparak kurtarmaya çalışıyorum). Malum, hastalık sebebiyle sahalardan 3-4 gün uzak kaldık , mazallah merak ederler kaygılanırlar avmler :) İlk durak Sevil , şu yukarıda bulunan şahane ojeden yedeklemek için ama o da ne artık üretilmiyormuşşşşşş :( "Ne saçma , ne lüzumsuz, olur mu hiç öyle şey" diye söylene söylene at kendini Remzi kitapevine...Gelsin yeni hikayeler...Özellikle son aldığım buy-ology tamamen tedavi amaçlı:) Bakalım bende etki edecek mi?




Oradan benim gönlümün birtanesine:) Tüm çiçekleri koklasamda benim gönlümün tek ve gerçek çiçeği var o da her daim ihtiyaçlarıma ilaç olan ZARA. Biliyorsunuz bu alışveriş işi hep ihtiyaçtan:)
Çalışırken hergün farklı giyinmek zorunda olduğumuz için bknz İŞ KIYAFETİ ihtiyacı..
Haftasonu gündüz programları için bknz CASUAL KIYAFET ihtiyacı..
Özel gün geceler için bknz ŞIK KIYAFET ihtiyacı..
E olur ya spor yaparız falan aman eksik kalmasın bknz SPOR KIYAFET ihtiyacı liste uzar gider...

Konu tekstil olunca tek parçaya büyük bedeller vermeyi sevmiyorum çünkü aynı şeyi giymekten çok hızlı sıkılıyorum. Tabiki tasarımın hakkı tasarımcıya, arada hiç düşünmeden veriyorum ama netice kumaş iplikten ibaret olunca savurgan bünyemde bir tutumluluktur gidiyor.
Bu kadar çok giyinmeyi seven, sürekli yeni bir şey giymek isteyen ben için hem bütçeyi çok yormaması hem de zevkime hitap etmesiyle hep yanımda olan bu kadim dostumun yeri bende hep ayrı olacak:)
Özellikle telefonumdaki ZARA application ile new this week başlığına tıklamakla yaşadığım heyecan sevinç tarif edilemez :) Her hafta Salı ve Cuma günleri koleksiyon yenileniyor , duyurulur !!! 
Bu sezonun benim için en cazibeli tarafı tek parça ile hayat kurtaran tulumlar , kalın bacaklı bünyeme iyi gelen midi etekler ve kusur örten geniş elbiseler. Mutlaka göz atınız...


Saç ,el ayak bakımı ok ,alışverişte bittiyse ,sağlığımız da yerindeyse ,şöyle bol köpüklü sade bir türk kahvesi ile gün biter...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boogün, yazarın günlük yaşadıklarını sizlerle paylaştığı öneriler verdiği eğlenceli bir blog... İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır © -2014. Her Hakkı Saklıdır | Destek-Blogger

Blog Tasarım-Değmesin yağlı boya