3

BOOGÜN " HER TELDEN " GÜN

Bu aralar uyku ile aramızda ciddi mesafe var...Eskiden ben çağırırdım o gelirdi ya da o ne dese ben hemen yapardım..Şimdilerde ikimizde birbirimizi görmek istemiyoruz ..

Bu sabah yine 4 saatlik uyku ile güne başladım..
Anneciği, uzun süredir olan bel rahatsızlığına ilave ses kısılması ve kronik öksürüğü için 60bin bakımına aldım :) O kaçmak için uğraşsada kolundan tutup benim için İstanbul'un en iyi doktorlarının bulunduğu Amerikan Hastanesi'nin önüne fırlattım.
Hastane önemli mevzu doktor daha da önemli mevzu. Evet Amerikan Hastanesi ,en pahalısı kabul ama en iyileri de burada işte ! Dün Acıbadem hastanesinde ses kısıklığı için gittiğimiz doktor 5 dakikalık korkunç can acıtan muayenesinin sonrasında anneme hiçbir ilaç vermezken hemeeeen ameliyat dedi, bugün aynı branştaki doktorumuz hissettirmeden yaptığı detaylı muayenesi ile içimize su serpip sadece sigarayı bırak dedi ! Bunu ben de dedim ama hipokrat yeminimiz yok diye dinletemedim :)

Doktorlardan alınan güzel haberlerin üzerine anne kız kahvesi içilmeden olmaz ! Hemen kurulduk karşı köşedeki Foodie'ye, karşılıklı sözler verdik sağlığımıza dikkat etmek üzerine :) Foodie şahane yerdir; çünkü yağsız unsuz şekersiz eser miktarda kalorili tatlılar yapan minnak pastanedir.

Hazır gelmişken Nişantaşı'na en sevdiğim aktar Safran'a da uğramadan gitmedim. Aldım en güzelinden melisa,papatya,yeşilçay ve mate çaylarımı.Aradığım tüm aktar malzemelerini eksiksiz tek bulduğum yer burası. Özellikle son dönemde "eat clean: temiz ye temiz yaşa diyet ye fit yaşa" takıntım sayesinde tanıştığım agave şurubu , yulaf unu, karabuğday unu , kinoalarımı da aldım pek bir rahatladım:)
http://www.safranorganik.com/


Yeni başlayan her ayda beni heyecanlandıran şeylerden biri dergilerin yeni çıkan sayılarıdır. Eve gelir gelmez taze demlenmiş bitki çaylarımın yanına , sevdiklerimin Haziran sayılarından yaptım bir potpori :) Benim favorilerim ; Evim, Elele , Elle shopping , ALL , Elle Decor , Country Sampler . Bu konuda tavsiye varsa seve seve alırım ! İlgi alanlarım açıkça belli :) Alışveriş ve Ev !

Alışveriş demişken ;BrandSpark International firması tarafından 13.000 bağımsız tüketici katılımı ile yapılan araştırma sonucunda Türkiye'nin gıda&içecek , kişisel bakım & güzellik ve çamaşır&ev bakımı kategorilerinden en iyi yeni ürünleri seçilmiş. Ben şöyle bir göz gezdirdim 13.000 kişi ile aramda bir yakınlık kuramadım. Siz de bir göz atın bakalım var mı sevdiceğiniz  " www.eniyiyeniurunodulleri.com "

Sabah hastane önünde arabayı park etmek için yer bakınırken ,boş yerin oradaki beyi yeni ismi ile vale eski ismi ile değnekçi sanmam ve o kişinin miletvekili  Sırrı Süreyya Önder çıkması, benim utanmam , onun ise kahkaha atması ile başlayan gün.. Dönüş yolunda ,Mecidiyeköy ışıklarda ,bir grup belli ki kimyasal madde ile dolmuş cam silicilere karşı verilen mücadele, fazla miktarda korkma , hemen yanımızda durumu izleyen polis memuruna şikayet etme medet umma , karşılığında "yapacak birşey yok indirseydin kafasına , arabaya koy bir sopa" yanıtıyla olduğum yerde beni kaldıran, gözlerimi boşluğa doğru bırakan biten gün.

Yine de güzel Boogün...

3 yorum:

  1. Anneme cok geçmiş olsun çiğdem hanumcim..yayın cok zevkli cok zengin,bitki çay ve dergileri oluşturan kare yakisabilirdi .;) merak ettim ..;))

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkürler Sevgi hanım , annemi düzelteyim derken bu sabah ben OFF oldum :( sanırım salgın var ama yine de sizi kırmam ekledim hemen resmi posta :) tavsiyeniz her zaman dikkate alınır ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemekte haklıymışım ama :)

      Çok geçmiş olsun..hastalanmayın :((

      Sil

Boogün, yazarın günlük yaşadıklarını sizlerle paylaştığı öneriler verdiği eğlenceli bir blog... İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır © -2014. Her Hakkı Saklıdır | Destek-Blogger

Blog Tasarım-Değmesin yağlı boya