2

KEEP CALM and GO SHOPPING ! PART 2


Dün yaptığım alışverişler bir posta sığmayınca boogün kalan yerden devam...( buna da sığmayacak ! )
Hava kararsın dursun konu alışveriş olunca bana her yer bahar her yer güneş:)

Ev alışverişine baktım kendimi kaptırdım gidiyorum iç ses kontrol sistemim hemen devreye girdi " hooop kadın, daldın una şekere mutfağa banyoya, evi süslüyorum derken seni asıl mutlu edenleri unutma !"  Uyarıyı hemen dikkate aldım tabi :) Olay mahalinden hemen uzaklaştım ve attım kendimi Sevil'e Sephora'ya. Bitmiş birkaç savaş boyamı tedarik ederken yeni ne var ne yok diye de göz attım. 

Sizin için Boogün'ün sürekli kullandığı favori malzemelerini de aşağıda bir araya getirdim. Söz konusu makyaj olunca sadece üç marka kullanıyorum ARMANI , BENEFIT, LANCOME. Makyaj ile olan samimiyetim çok genç yaşlarımda başlamış olsa da dostluğumuz son 3-4 senedir oluştu. Hatırlıyorum da korkunçtum ve beceriksizdim :) Hiçbir zaman ağır makyaj yapmadım ama karlı havada kaleye geçen kaleciler gibi göz altıma çektiğim kömür karası siyah kalemler yüzünden annemden az çığlık duymadım ! Makyaj benim için eşittir az olsun öz olsun, ışıltısız olmasın :)


1: Özellikle son yıllarda kışın soluk benzimize birşey sürmeden çıkamaz oldum. Fondöten benim için hep uzak olsa da son yıllarda çıkan BB'ler hayat kurtardı. Çok ama çok marka denedim ve kararımı benim canım BENEFIT'imin yeni BB'si BIG EASY'inden yana verdim. Hem ince yapısı hem de renk dengesi şahane.

2: ARMANI son yıllarda makyajda cidden devrim yaptı ! Özellikle fondötenleri ile ödül almalara doyamadı. Eğer ihtiyacım çok ağır olmayan bir fondötense bu ince kızı kullanıyorum. FACE FABRIC kadifemsi dokusunun verdiği keyif inanılmaz.

3: ARMANI'nin ödüllüsü MAESTRO serisi. İçinde inci özleri olduğu söylenen kalbimin birincisi:) İncecik yapısı ve güçlü kapatıcılığı ile kullanırken keyiften keyfe koştuğum ürün :)

4: Eğer bir pudra kullanacaksam fondöten üzerine veya sadece cilt üzerine BENEFIT HELLO FLAMLESS cildi kurutmaması ile kalbimi çalmaya yetti.

5: Gözenek sıkılaştırıcı da diyebiliriz makyaj altı bazı da. Ben kendisine baz diyorum:) the PORE farklı ürün daha önce kullandığım hiçbirşeye benzemiyor. Memnunmuyum evet çok mu sık kullanıyorum hayır.

6: Biraz genetik biraz da fazla pc kullanmanın bana anlamsız hediyesi göz altı morlukları. İstediğini yap onlar orada duruyorsa kötü gözükmek kaçanılmaz. Kendimi bildim bileli concealer kullanıyorum. Concealer dediğin ince olmalı, birikme yapmamalı, kurutmamalı , iyi kapamalı , resimlerde kocaman beyaz halkalı gözlerle çıkartmamalı. Denemediğim marka kaldı mı bilmiyorum :) Ama aradığım tüm bu özelliklere en yakın ürün ARMANI MAESTRO dark circles serisi oldu.

7: Kaşlar ah o kaşlar sürekli çıkan , bozulsa tüm surat ifadeni bozan , bakım denilince akla son gelen, alıngan, fazla alsan hemen küsen çıkmayan kız. Kaşlarımla ilgili genel itibari ile sorunum olmasada ara ara beliren seyreklik sorunumu bu şahane ufaklık çözdü ! Kaş farları ne yaparsanız yapın doğal durmuyor, kalemler yıpratıyor BENEFIT'in bu kaş rimeli araları ince çizgiler halinde doldurduğu için anlaşılması oldukça zor oluyor.

8: Göz makyajında nerediyse tek kullandığım malzeme göz kalemidir. Far sürmek bir sanattır ve benim o sanat dalına ilgim hiç olmadı. Kaldiki bence far ağırdır , ben az özdür ilkesi ile makyaj yaptığım için göz kalemi herzaman vazgeçilmezim. Onsuz makyaj yapıyor muyum düşünüyorum sanırım çok çok nadiren. E kalem işi de önemli mevzu, kolay sürmen için yumuşak olsun ama yumuşak yapısından dolayı da gün içnde dağılmasın akmasın ha bir de mümkünse sabah sürelim tüm gün kalsın. ARMANI'nin bu kara kızı  tüm bu saydıklarımı %100 karşılıyor . 

9: İşte benim siyah atım LANCOME HYPNOSE'um :)O her seferinde boşuna uğraşıosun en iyi benim dese de, dur şunu da bir deneyeyim derken gereksiz masrafa girdim durdum yine döndüm bu sefer tam durdum :) üzerine yok !

10-11 : Hayatım boyunca kırmızı rujlu kadınlara özendim. Arada bir niyetlendim denedim ama yok olmadı olamadı. Hem sürmeyi beceremedim hem de dudakların o denli ortada olmasını sevemedim. O yüzden hiçbirzaman mat koyu rujlar süremedim.Tercihim gloss ya da neredeyse saydam rujlardan yana. ARMANI'nin bu her iki serisinde benim kullandığım renkler bunlar, oldukça fazla seçeneği var. Glosslarda yapış yapış olmama hissini, rujlarda ise mat olmamaları ve dudağı nemlendirmelerini seviyorum.

12: Ve gönlümün yıldız ikilisi BENEFIT TINTler. Sabah sürdüğüm allık otursun oradan hiç kalkmasın isterim .İşte bu likit kızlar tam da böyleler. Hem renk tonları doğal ve taze , hem dudağa da sürülebiliyorlar hem de ciddi ciddi kalıcılar ! Bye bye toz allıklar ...

13-14-15-16 : Frapan bir kadın değilim ama var işte içimizde derinde bir yerde o simler taşlar ışıltılar:) Makyajda da en sevdiğim aksesuar da bunlar ! Yanaklar biraz ıslak biraz parlak görünmeli .Bu 4lü en sevdiklerim. Hangisi en iyisi derseniz hepsi iyi çünkü , hepsi birbirinden farklı. Biri ıslatıyor , diğeri pembe parlaklık veriyor, biri bronz diğeri beyaz ışıltı veriyor. Gün ne derse o sürülüyor :)

Boogün'de bitiriliyor...




2 yorum:

  1. Ayyy ne güzel bir blog burasıı :) Hem adı, hem tasarımı hem de yazılar bir harika!
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim:
    http://whiteglaze.blogspot.com
    Tekrar görüşmek ümidiyle,
    Kocaman Sevgilerimi bıraktım, kaçtım.. :)
    Beyaz Sır

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar zarifsiniz :) Çok çok teşekkürler...
    Henüz müessemiz yeni açıldı ,herzaman bekleriz:)
    En sevdiğim rengin blogunu ben de kaçırmam ;)
    Çok çok sevgiler

    YanıtlaSil

Boogün, yazarın günlük yaşadıklarını sizlerle paylaştığı öneriler verdiği eğlenceli bir blog... İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır © -2014. Her Hakkı Saklıdır | Destek-Blogger

Blog Tasarım-Değmesin yağlı boya